A rendszer

A játékos pontot kap minden tanóra és minden játék után amibe részt vesz.
Minden feltett tanóra után kap egy pontot ha hozzászól ha nem. Aki beül effektive kijátssza az órát az kap 2 pontot 1 helyett. Ha nagyon ügyesen játszik szerezhet 3-at, vagy 4-et is. 

Ezekből a pontokból fejlesztheti a karakterét olyan téren, hogy a karakterlapon van 3 “csúszka”, amit csak az admin írhat át.

Minden játék amibe részt vesz kap 1 pontot, De ha jól játszik ez nőhet. Ha nagyon jól játszik, hosszú és tartalmas hsz-eket ír mindig mikor ő van. Akkor 4 pontot kaphat! De ez a max. 

Ezekből a pontokból fejlesztheti a karakterét olyan téren, hogy a karakterlapon van 3 “csúszka”, amit csak az admin írhat át.

Ezek a csúszkák Lexikális tudás, bájital és varázslatok. 

Ki van választva 5 varázslat és bájital amit órán megtanul a diák és ezt mindenki tudja egytől egyig. A többit a kapott pontokból tudja megvenni. 1 varázslat vagy bájital 5 pont. Ha valamelyik úgy gondoljuk komolyabb az több pontba kerül. 6 – 7 pont.

Lexikális tudásnál 1 pontért 1-el tudod növelni a csúszkát. Ha megvettél egy varázslatot vagy bájitalt akkor eggyel nő az a csúszkád, és a pont levonódik tőled, s a megvett dolog felkerül a karakterlapra mint ismeretség.

A csúszka hosszúsága mutatja hány varázslat van van az első évben és abból mennyit ismer a diák. 

Ha kimaxolja az összes csúszkát az év vége előtt akkor is tudja a pontokat gyűjteni tovább.
A pontokat itt 2 féleképpen hasznosíthatja.  

1. taníthatja egy társát. De kétszer annyi pontot használ fel mint amennyit megkövetel a varázslat, vagy bájital vagy lexikális tudás.

2. Ha nem tanítja társait akkor vehet a pontokért egy képességet ami az övé lesz.  

Ha év vége előtt nem jön össze neki annyi pont amennyi kellene a képességhez. Jövő évben amikor kimaxolta ismét az összes csúszkát tovább növeli ezeket a pontokat. Mert ezek külön vannak számolva.